Gå til innhold

Multiplayer Tongass Teaser


Anbefalte innlegg

I dag så skal vi ha en multiplayer-tur som Fred arrangerer. Tar jeg ikke feil så møtes vi søndag kveld kl. 20.00 med litt trafikk rundt omkring Tongass Fjords.

 

Lørdag hadde Tormod, Andreas og jeg en introduksjon til Tongass Fjords og vi fløy flere legs. For de som ikke enda har gått til anskaffelse av Tongass Fjords og har lyst til å bli med imorgen er det ikke for sent.

 

Her er hva du kan vente deg, og bare en brøkdel av Tongass Fjords.

 

2010-2-20_17-18-38-896.jpg

 

2010-2-20_23-18-15-180.jpg

 

2010-2-20_23-19-26-488.jpg

 

2010-2-21_1-11-22-335.jpg

 

PS. Legg merke til ørna i lysbøya :)

2010-2-21_1-30-25-266.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ekstrabilder før vi tok kvelden i Klawock

 

Først etter en nølanding midtfjords da Andreas fikk motortrøbbel. Det hele var uproblematisk og full kontroll hele veien. Etter litt mekking var alt i orden og vi kunne dra videre.

2010-2-21_2-56-48-368.jpg

 

En liten sving over Craig før vi satte kursen for landing i Klawock.

2010-2-21_3-5-6-566.jpg

 

Dette er deler av dagens rute. Det som ikke er med er starten fra Sikta opp til Pelican Cove, videre til Tenakee og så til Angoon før vi satte kursen til Warm Spring Bay og så Saginaw og så til Kake og så videre som kartet viser.

Untitled-1.jpg

 

 

Edit: la til bilde og litt mer text

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare ute etter å selge området til flest mulig jeg Ernst ;) og tjene til livets opphold som Tongass-guide :D

 

Og utrolig morro er det, ikke nok med det. Hele Alaska gjenoppdages nå med Ultimate Alaska og er en utmerket oppvarming til FTX PNW som kommer om ei uke.

 

Vet hvor jeg kommer til å "bo" i de nærmeste ukene iallefall, så lenge jeg sitter i en cockpit i en S/E :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...