Gå til innhold

AOA GRATIS flykurs


Jack J Jackson

Anbefalte innlegg

Så har Episode 7 blitt lagt ut på

 

http://www.flyaoamedia.com/blog/

 

og jeg syns dette er meget bra, 45 episoder annen hver dag. På siten står følgenden

--------------------------------

Why Free?

We want to get the word of Angle of Attack out there and become the source for flight simulation training.

 

All we ask in return is that you share this video if you like it.

--------------------------------

 

Dette tolker jeg som det er helt fritt å laste ner disse episodene, brenne dem til en DVD og dele dette med andre flyinteresserte, MEN man må ikke gjøre dette kommersiellt og tjene penger. Så..... jeg laster ner, kommer å brenne ut dette på DVD og stille dette til disposisjon for de som ønsker.

 

Jack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sette flap i en C152 når man har lang nok rullebane og ingen nære hinder? Men siden han da ikke bruker kort-bane teknikk kunne han jo klatrer på Vy (best rate-of-climb) istedenfor Vx (best angle-of-climb).

 

Synes ikke dette var så gærent. Enkel og grei instruksjon som dekker det mest nødvendige av en normal take-off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...