Gå til innhold

Presentasjon Norway Air


Henning Henriksen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Jeg er ny på forumet, har lirket rundt litt før jeg ble medlem. Og etter lest meg gjennom store deler av forumet har jeg skjønt det var et bra trekk og bli medlem.

 

Jeg flyr fsx, og trives best med denne simmen. Jeg har en profil og et lite selskap på fsairlines som jeg kaller Norway Air. Jeg leaser foreløbig bare 2 B737-800, men har planer om flere og andre type fly.

 

Jeg har som mitt lille "mission" og connecte Norge, og senere ut i verden med selskapet. Men foreløbig er jeg alene, og det er litt kjedelig må jeg innrømme. Har flydd en del FSX, men relativt ny på fsairlines. Prøver fly en to-tre flyvninger hver dag. Kjøper meg et premium membership der så jeg skal gi selskapet hvertfall et år for og se hvordan det går.

 

Vil noen bli med og i starten fly rundt byene i moderlandet, for så videre ut i verden er det bare og slenge seg på. Håper jo personer som søker er seriøse og kan hvertfall det grunnleggende, man vil jo helst ikke at flyene går adundas :whistle: Jeg håper noen vil joine Norway Air. Jeg har planlagt og lease en del fly dersom nye piloter joiner, og skulle noen ha request om spesiell flytype skal ikke det være noe problem.

 

Jeg har ikke noe særlig flott software, og har ikke fått laget meg en logo eller eget Norway Air livery. Slike ting holder jeg på og sette meg inn i, men jeg er opptatt av at det skal se skikkelig ut, og mine resultat er forløbig noen miles away :blush: Så dette er ting jeg vil trenge hjelp til. Hovedflåten vil nok bygge på diverse 737. Så liveries til disse er det jeg prøver meg på, men hjelp og forslag motas med stor takk.

 

For oppsummering, bli med i Norway Air vist du vil fly, komme med ruteforslag, nye flytyper osv. Alles meninger vil bety noe. Bli med og utvikle Norway Air.

 

Henning Henriksen

CEO Norway Air

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...