Gå til innhold

Wilco 767 PIC - Hva er egentlig dette?


Werner Rafteseth

Anbefalte innlegg

En fs addon som er en tro kopi av et Boeing 767-panel, laget av en 767-pilot og kumpanene hans. Mange mener det er det mest realistiske jet-panelet til fs2002, og jeg er tilbøyelig til å si meg enig. Ellers følger det med noen fly som panelet brukes sammen med, men et godt tips er å glemme disse og finne et freewarefly hos project opensky i stedet.

 

Les mer om 767PIC hos www.wilcopub.com !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg inneholder denne addon'en en del scenario der ett eller flere systemer i flyet feiler. Bl.a. kan det nevnes motorbrann og tap av instrumenter. Det er da Pilot In Commands oppgave å fatte riktige besluttninger for å få en krøplet 767 trygt på bakken. Disse scenarioene fungere slik at man starter på en helt vanlig rutinemessig flight, og så ett eller annet sted under reisen intreffer en ulykke. Med pakken får du checklister for ulike typer systemfeil og nødprosedyrer.

 

Personlig har jeg aldri brukt disse adventures'ene fordi det er jo litt synd å la noe så fint ødelegges "[blink]"

 

Men denne payware-addon'en er helt klart verd pengene investert selv om du ikke benytter deg av systemfail-funksjonen. Hele pakken er svært realistisk med et panel der FMC, elektrisitet-, fuel- og hydraulikk-system er simulert. Det eneste jeg har å utsette på PIC767 er selve flymodellene. Disse kunne de helt klart kunne gjort bedre, men som nevnt i innlegget over, finnes det nå ypperlige modeller å erstatte med hos Project Opensky

 

P.S. Hvis du ikke er vant med såpass realistiske panel, forbedred deg på 'litt' manuallesing hvis du har tenkt å kjøpe det "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...