Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 29. januar 2010 Premium Medlem Skrevet 29. januar 2010 Da er siste stykke arbeid utført med tanke på FSX konvertering, denne gang altså PMDG MD11F; Siter
Pål Kasnes Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Likte veldig godt det første bilde. Fint lys over modellen. Har begynt å få lyst på en airliner, du har gitt meg et pek i en retning av flymodell bare ved disse bildene. Pål Siter
Einar Kristiansen Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Det males og maskeres for full musikk Reid :grin: Både MD'en og 767'en ble kjempeflott! Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 29. januar 2010 Jo takk for det Einar, det tok sin tid, men nå er det utført :grin: Pål; Takk for komplimentet. MD11 er mitt personlige favoritt og er etter mitt syn pr. dags dato det beste FS addon til nå, så denne airlineren kan jeg anbefale på det sterkeste. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.