Gå til innhold

CH throttle+fsuipc


Christer Havnø

Anbefalte innlegg

Maser grådig om dagene :P

 

Jeg får ikke plukket opp axis i fsuipc fra ch throttle quad. skjønner ikke helt hvorfor. Dette er på asign menyen. Vil liksom sette opp axis aircraft spesifict. Så litt dumt at jeg ikke får dette til. Noen ideer hva dette kan skyldes? Har instalert denne CH manager saken, kan det være denne som ødelegger for meg eller?

 

--------

sletta ch manager, og reboota, løste problemet, intill videre.. beklager alt maset mitt

________

 

Ser ut som denne ikke vil gå helt greit likevel, nå får jeg ikke inn yoke... er det noe begrensning på hvor mange joyztics du kan bruke fsuipc til å mappe? Er et eller annet som er inne å ødelegger for meg her. alle ch productene (yoke, pedals og throttle) er aktiv i controlls menyen på kontrollpanel...

 

_______

Update_ ser ut som track ir er inne å ødelegger noe her. får rinn alle i fsuipc når jeg skrudde av track ir....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...