Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Unnskyld nå er jeg nok dum, men hva mener du? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Last ned nye versjonen på www.avsim.com, der står det kanskje litt bedre forklart i readme.txt filen. Skal ikke være noe vanskeligere å installere denne en andre paint, har ikke hørt om noen andre som har hatt trøbbel med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gjør som Lars Petter skriv i siste post,ser ut som det manglet noen texture i mappa. Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 ok, skal se om jeg kan få det til, men da finner jeg den i den Texture når jeg er inne i FS9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Det er da ikke så vanskelig da.. 1. Gå inn i PMDG 737-800w mappen din 2. Kopier texture mappen 3. Lim inn i samme mappe slik at du får texture.copy 4. Rename mappen til texture.NOQ 5. Kopier alle filene over til mappen texture.NOQ og overskriv de som er der 1. Åpne aircraft.cfg 2. Legg til texten i readme.txt etter alle de andre 3. Endre [fltsim.x] til neste tall i rekken f.eks [fltsim.6] 4. Gjør det samme med resten nedover Start FS og velg fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Takker, dette forstod jeg 100% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.