Gå til innhold

Diverse til salgs - PC, Minnebrikker, kabler,DVDWR


Anbefalte innlegg

Hei

 

Selger diverse RAM brikker for bærbar.

 

4 stk DDR2 4200 512 MB

1 stk DDR2 5300 512 MB

 

Har også flere minnebrikker, men har ikke sjekket hvor mange og hva specs det er på de.

 

 

1 ekstern DVD Brenner Slimutgave, mener det var HP

 

Wii Batteri docking lader for 2 controllere. Ikke brukt i det hele tatt. Men det er tatt ut av esken og esken er helt sikkert kastet. Følger med 2 batteripacker som skal erstatte den orginale wii deksel for batteri om det var forståelig.

 

Har ekstremt masse kabler, så bare kom med ønsker så skal jeg sjekke om jeg har den kabelen du trenger.

 

Har en PC som jeg også skal selge. Den selges med Ekte Windows 2008 server. Husker ikke specs på pc. Hvis noen er interessert så ta kontakt så skal jeg sjekke det opp. Den har stått og gått siden november og har faktisk ikke vært brukt til annet enn å dra strøm. Smart. Har masse annet også, men ta kontakt hvis det skulle være noe du trenger av hardware.

 

Har nettverkskort og diverse.

 

Parabol (canal digital) med ett hode og en canal digital tuner. <-- Dette sendes ikke, så det må hentes.

 

Skjerm 19" HP 1955 4x3 format, sendes heller ikke så den må hentes.

 

Har også en Sykkel med 18 gir. Brukt en sommersesong. Sendes heller ikke. Må hentes.

 

Kom med bud eller ta kontakt.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMD Athlon 64 3700+

4 GB RAM

Standard skjermkort

Windows 2008 Server

CD/DVD Brenner

36 GB HD

Onboard Audio

Nvidia Nforce network controller

 

Er vel et onboard skjermkort som er nVidia, men har ikke data om det nå. Sitter på remote og sjekker.

 

Budet på 50 er avslått, men det skjønte du vel.

 

Windows 2008 er en legal versjon som er lastet ned via MSDN abonnement.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også 2 pc'er 3 - 4 år gamle. 1 GB ram i begge. Den ene vet jeg har en AMD 64 prosessor på 2,2 GHz. Er vel noe i nærheten den andre også. Hver av de selges til 400,- eller høystbydende. Kjøper betaler frakt.

 

PC'en som har installert windows 2008 server selges for 1200,- eller høystbydende. Kjøper betaler frakt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...