Christian Andrè Todal Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei Selger diverse RAM brikker for bærbar. 4 stk DDR2 4200 512 MB 1 stk DDR2 5300 512 MB Har også flere minnebrikker, men har ikke sjekket hvor mange og hva specs det er på de. 1 ekstern DVD Brenner Slimutgave, mener det var HP Wii Batteri docking lader for 2 controllere. Ikke brukt i det hele tatt. Men det er tatt ut av esken og esken er helt sikkert kastet. Følger med 2 batteripacker som skal erstatte den orginale wii deksel for batteri om det var forståelig. Har ekstremt masse kabler, så bare kom med ønsker så skal jeg sjekke om jeg har den kabelen du trenger. Har en PC som jeg også skal selge. Den selges med Ekte Windows 2008 server. Husker ikke specs på pc. Hvis noen er interessert så ta kontakt så skal jeg sjekke det opp. Den har stått og gått siden november og har faktisk ikke vært brukt til annet enn å dra strøm. Smart. Har masse annet også, men ta kontakt hvis det skulle være noe du trenger av hardware. Har nettverkskort og diverse. Parabol (canal digital) med ett hode og en canal digital tuner. <-- Dette sendes ikke, så det må hentes. Skjerm 19" HP 1955 4x3 format, sendes heller ikke så den må hentes. Har også en Sykkel med 18 gir. Brukt en sommersesong. Sendes heller ikke. Må hentes. Kom med bud eller ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 trenger et par meter MIDI kabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Rene Midi kabler, eller gameport til midi ? Vet jeg har midi kabler ett eller annet sted. Men det ligger sikkert i en eske ute i boden. Får ikke sjekket det i dag, hvis det ikke absolutt haster noe voldsomt ?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Serveren, hvor mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 kalles vel også 5 pin DIN. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Hei Åge Jeg vet rett og slett ikke. Du får komme med et bud så skal jeg vurdere det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Fant også en minnebrikke på 1 GB SO DIMM for bærbar. Mener det er PC 5300. Og en masse pc 4200 SO DIMM 256 MB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Liker ikke å slenge ut bud i grunn, kunne du gidd en pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Skjønner det Åge, men hvis du ikke vil legge inn bud så er du heller ikke interessert. Du er bare ute å fisker. Hvis du er interessert så kommer du med et bud. Jeg kan selvfølgelig sette en pris, men da blir det en helt fjern pris. Så da sier jeg 20 000,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Gi bud på en maskin uten spech? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da byr jeg 50 kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 AMD Athlon 64 3700+ 4 GB RAM Standard skjermkort Windows 2008 Server CD/DVD Brenner 36 GB HD Onboard Audio Nvidia Nforce network controller Er vel et onboard skjermkort som er nVidia, men har ikke data om det nå. Sitter på remote og sjekker. Budet på 50 er avslått, men det skjønte du vel. Windows 2008 er en legal versjon som er lastet ned via MSDN abonnement. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Hei Geir Har ennå ikke fått sett etter Midi kablene. Har vært fullt kjør både på jobb og hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 300 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Har også 2 pc'er 3 - 4 år gamle. 1 GB ram i begge. Den ene vet jeg har en AMD 64 prosessor på 2,2 GHz. Er vel noe i nærheten den andre også. Hver av de selges til 400,- eller høystbydende. Kjøper betaler frakt. PC'en som har installert windows 2008 server selges for 1200,- eller høystbydende. Kjøper betaler frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Serveren er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.