Øystein Haugan Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dette blir en kjemmpe bra paint Tom,all æra til deg som har gjort jobben... Folk som painter vet hvor mange timer som ligg bak ett slikt værk . Ett par komentarer fra meg; Juster alpha channel`en litt lysere om du får til,norwegian logoen foran (litt)større så kan dette bli supert. Stå på .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Painten ser flott ut den, ikke så photorealistisk, men det kommer seg etter hvert. Men jeg syns fortsatt Norwegian-logoen på nesepartiet er for liten. På bildet Per-Kristian Jensen linket til så dekker Norwegian-logoen fem vinduer, i din paint bare fire. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Nå har det seg slik at PSD filen min ble overskrevet som TGA fil, litt surr i mapper i farta slik at jeg ikke får endret logoen på flyet. Med tanke på at dette var min første paint bare for å se om jeg husket hvordan det var synes jeg den ble passe grei, en kjekt lite fly å ha i egen stall Det er slik jeg ser det nå litt vel mange små feil her og der til å gi denne ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fort gjort,har du ingen kopier...?Hadde vært fint om du fikk den ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Tror jeg må painte alt på nytt, tailen har jeg i psd så den er ferdig og dønn photorealistisk, alt annet en selve paint er på psd så det skal ikke være så vanskelig å lage en nye grunn paint, dog heller ikke å lage de andre heller, dessuten får jeg mulighet til å være ekstra nøyaktig med neste, både med tanke på farge osv. Det kommer nok noe rullende ut av lakkboksen snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Supert... Ser frem til det Er kanskje litt lettere å begynne på nytt når man har noen gode ledetråer å følge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Det tror jeg også, man vet hva man har å gjøre og hvordan man skal gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.