Gå til innhold

Flightradar24.com-data i EuroScope?


Even Rognlien

Anbefalte innlegg

Tja.. Jeg finner i hvertfall ingen tekstfil hvor dataene fra radaren ligger. Selv om du skulle finne en slik fil, tror jeg neppe den kan brukes til noe spesielt mye i Euroscope, kanskje i bestefall å plassere flyene rundt om kring. Flightradar har jo ingen informasjon om waypoints eller operative ATC-enheter.

 

Videre må man huske på at det er tvilsomt at noen ville gitt ut mer detaljert informasjon enn det som finnes på Flightradar, spesielt i disse terroristtider. I tillegg tror jeg ikke Flightradar ville vært så veldig glade for om du kjørte et skript som hele tida lasta ned data fra serveren deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man må nok spørre om de kan sende link til en evt tekstfil de bruker.

 

Uansett, tenkte ikke at man skulle få opp like mye data som vi får på VATSIM, bare på noe annet å vise flyene på enn google kartet. Trenger ikke noe mer data enn det som vises på flightradar'en: posisjonsdata og callsign. Hadde bare vært artig å fulgt med på hvor flyene befant seg i forhold til waypoints, SID/STARs og airways.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...