Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Del II av årskavalkada frå simmen Tekst under bileta... Sunnmørsalpane FS9 Liabygda - Sunnmøre FS9 On final, RWY 25 Ålesund Vigra - FS9 Ålsesund, Vigra FS9 Climbout over Sula, Sunnmøre- FS9 VFR - Hovden, Ørsta/Volda Seattle, Tacoma FS9 Skagway - Alaska FS9 Sitka Approach FS9 Approaching Zurich - FS9 The lady in red, Zurich - FS9 Flesland FS9 Stemningsbilede under innflyging til Bergen, On final RWY 35 FS9 Climbout frå OSL FS9 On cruise - FS9 Som sagt ønskjer eg alle ei fortsatt fin romjul, og alt godt for det nye året som kjem Siter
Mads Hjemmen Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 :blush: :cool: :grin: [size:20pt]OMG [/size] Siter
Tommy Bernes Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Flotte bilder, var noen kjente her ja! Liker det nest siste eg Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Skrevet 26. desember 2009 Jepp Tommey. Personleg syns eg og dette er eit av dei betre shotsa eg har God jul forresten Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Flotte bilder igjen.Flyr du på Vatsim? Hvis ikke...så vil jeg se deg der,siden du kan beherske så mange fly Siter
Håkon Fossen Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Meget bra bilder fra både Del 1 og Del 2. Hvordan PC bruker du? Er på leting etter ny PC skjønner du, som ikke lagger så mye... Siter
Stein-Ove Rud Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 En ting jeg lurte på, hva slags texturer bruker du i FS9? Meget bra bilder... Stein-Ove Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Skrevet 27. desember 2009 Joda Lars Petter, er på Vatsim no og då.. Men lenge sia no... Det blir nok eit comeback på vatsim etter nyttår Og Håkon, køyre på ein AMD Athlon 64 X2 Dual core 6000+ 4 mb Corsair SD2 RAM, Geforce 8800 GTS.. og Win Xp pro, 32 bit.. Ikkje noko supermaskin i dag akkurat. Men var eg deg ville eg nok ha gått for den nye i7 prossesoren og 64 bit operativ system... sjekk www.pcstyling.no So spørs det litt på kor mykje peng du har tenkt å legge i maskina. SFor og seie det slik, so får du enkelt og greit det du betalar for Stein Ove: Eg brukar mykje godt GE pro merga med Lennart Arviddsons texturer. Pluss litt tuning og spekulering, so blir det tilslutt nokonlunde bra Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.