Gå til innhold

Vatsim sosial tur i kveld, 1. juledag


Andreas Stangenes

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg ville høre om det var noen som er interessert i å ta en tur på vatsim i kveld sånn ca kl 20? Det er fullt mulig for newbies å være med (det er faktisk ønskelig!), men bare et lite obs: man bør være i boks med det aller mest grunnleggende (ha installert fsinn/sqawkbox, ha hatt sin aller første tur på vatsim tidligere). Men en stor strek under "newbies are welcome!" :)

 

Vi tar en rolig og grei tur i et område med full atc dekning tenker jeg. Teamspeak er et must, men kart osv kan jeg hjelpe med. Det eneste dere trenger å stille med er godt julehumør og en jet :)

 

Sees vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda ser den, men f.eks ser du at EKDK_CTR er booket 19-22 i kveld og om du da foreslo f.eks en tur EKCH-ENGM eller lignende så ville du kanskje fått et par bookinger i Norge ENOS/ENGM_TWR/APP og slikt og visste du hadde atc hele veien.

 

Jeg vil tippe at flere piloter melder seg når de vet hvilken rute det er tenkt å fly bare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg bare si at det ble 3 vellykkede turer i skandinavia i kveld, og vi var en super gjeng som fløy ENGM-EKCH, og LTBA-LGAV og ENGM-ENCN. Korte turer med mye artig sosialisering og læring omhverandre. Vi tok vel knekken på i alle fall 1 atc i Aten stakkar, men vi fikk nå i hilset han god jul i fra Norge før vi jumpet tilbake til moderlandet for en nattlig tur til Kjevik.

 

Håper alle koset seg like mye som meg :) Sees snart!

 

Og dersom du som leser dette har lurt på om du skulle joine Vatsim, så synes jeg du absolutt burde gjøre alvor av det. Det er kjempegøy, og setter bare prikken over i'en når det gjelder den store hobbyen vår - Flightsimming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...