Jens-A. Wiken Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Bestilte Multi Panel natt til i går, fikk pakken i posten i dag, til Mosjøen, Nordland. Det kaller jeg rask arbeid fra flightsim.no sin side, da de tydligvis fikk sendt pakken tidlig på morgenen! Pakken sendes da først med fly til Bodø, så til Fauske (m bil, tror jeg), videre sør igjen til Mosjøen. Siter
Morten Nelson Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Dag er veldig rask å levere ja. Kunne ikke vært mer fornøyd. Siter
Jarand Kihl Løkeland Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Sendes fra Bodø ja, men alikevel. Det er sånt som gjør at man får et positivt forhold til en butikk og velger å legge igjen flere ordre der senere. Mange butikker som har mista meg som kunde ved f.eks. dårlig kundeservice. Man betaler jo for det også. Siter
Jens-A. Wiken Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Skrevet 13. desember 2009 Oh! Trodde flightsim var i Oslo.. hehe! Pakker fra Oslo går til bodø med flyet (de pakkene som ikke går med bil), så jeg tenkte med en gang at det var kommet fra Oslo.. duh! Men alikevel.. rask levering ut fra flightsim-lageret! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.