Gjest Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Noen som var på "flystevnet" på Værnes i helga da? Rimelig heftig display av Ertsgaard eller hva? Ellers så var det jo mye annet "interessant" og se på, eller som Maj. Waade (sjef LFS) sa det: "Det er vel første gang to F-16 i extended trail har flydd igjennom loopen til et modellfly..." Siter
Kjell Arild Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Vampyrmodell i F-16-kjeft kunne blitt til masse små puslebiter Siter
Gisle Aalmo Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Var tilfeldigvis på Værnes for å hente min bror den dagen. Ble ganske overraska da jeg hørte en F16 som rev himmelen i to med afterburneren da han dro en loop i lav høyde over rullebanen Noen som har peiling på hvor høyt han gikk da han tok seg fart innover rullebanen, for så å dra rett opp leeeeenge? Siter
Gjest Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Ca. 30000 fot mener jeg det var. Ganske fett og se sjokkbølgen som begynte og utvikle seg når han nærmet seg mach 1... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.