Gå til innhold

Jagerfly observert!


Gjest A. H.

Anbefalte innlegg

Måtte bare informere at 2 jagerfly ble observert over Stord i dag på vei vestover tror jeg. "[smil]"

 

Det første kl. 13:18, og det andre kl. 13:26.

 

Andre som såg noe? "[stikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne at det har vært "stor" aktivitet i området rundt Rygge idag, 2 stk Falcon50 (1 hvit/beige og 1 svart/mørk grønn), 1 stk Hercules (lys grå), x antall jagerfly og tre andre uidentifiserte flygende objekter... "[stort

Alle fløy lavt over huset her i retning til og fra Rygge.

 

Noen som vet mer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Flemming Skogen:

Kan nevne at det har vært "stor" aktivitet i området rundt Rygge idag, 2 stk Falcon50 (1 hvit/beige og 1 svart/mørk grønn), 1 stk Hercules (lys grå), x antall jagerfly og tre andre uidentifiserte flygende objekter...
"[stort

Alle fløy lavt over huset her i retning til og fra Rygge.

 

Noen som vet mer ?

Jeg så det samme, det var kult å se på "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tolka det Jens-Ole sa feil,men skulle ikke denne øvelsen være i slutten av måneden/begynnelsen av neste måned?

Tallet er forøvrig 30 nederlandske F-16 og en del norske.

 

Forøvrig kan jeg melde om at ikke mindre enn sju F-16 landet etter at jeg hadde kommet hjem fra skolen altså etter 1500.

 

Først kom fem i formasjon, rimelig sakte, alle med en fuel tank under hver vinge (mulig på centerline også, men det fikk jeg ikke med meg).

Mulig de har flydd langt virket som om de ikke hadde så utrolig mye fuel igjen da ingen tok en go-around og de fløy meget sakte (til F-16 å være).

Den første av de fem "cuta" approachen til Rygge ganske mye, men klarte likevel approachen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...