Gå til innhold

Tårn utsjekk ENVA tirsdag 8.12.09


Kai Dreyer

Anbefalte innlegg

Hvorvidt utsjekken ble bestått eller ikke vites ikke, men det skal ikke stå på trafikken ihvertfall. Brukbart med trafikk på i kveld og tror KLM745 hadde en lærerik tur med landing på 3dje forsøk og problemer med Fokker70`n. Prøvd den selv, vanskelig flymaskin!

Holdt det gående til for ca en halvtime siden, moro på Approach i kveld, takk til alle piloter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk desverre ikke hannes vei i kveld når det gjalt godkjennelse. Det kom noen uheldige situasjoner som ikke burde oppstått. Så vi håper han gjør det bedre ved neste anledning.

 

Vil med dette takket ALLE som hjalp til som piloter, og en stor takk til Anders Grønmyr for APP service.

 

 

 

/Kai Dreyer, Vaccsca Mentor/eksaminator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du gjorde en god jobb, Eirik, og det var jo kjipt at utsjekken ikke gikk i boks. Jeg merket meg at du var høflig og vennlig, og det er utrolig viktige egenskaper i et flightsim miljø. Klart teorien er kjempeviktig også, men man kan ikke pugge seg like lett til gode manerer ;) Stå på, og ser frem til bestått neste utsjekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...