Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 ASA CX-2 PATHFINDER selges ubrukt! Kjøpte denne fra Sporty's Pilotshop når jeg begynte med PPL. Totalt ubrukt, men kommer ikke i orginal eske. Den har ligget i flightbagen min hele tiden. Ingen skraper eller merker, og har beskyttelsesfilm på skjermen. Selges for 1000 + frakt. Ny hos nakshop for 1250 + frakt. Anbefaler denne sterkt! Selges grunnet trang økonomi før jul. Må nok handle den inn igjen senere, så jeg selger den bevisst på at jeg taper på det. Men sånn er det når det trengs penger! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Skrevet 10. januar 2010 BUMP! Senker til 900 + frakt! ALDRI brukt folkens! Ikke engang satt i batterier. Perfekt til bruk for navigasjon og meget enkelt. Sparer mye stress og tid. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 DOBBELBUMP! 750,- + Frakt Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Tenkte bare jeg skulle si at jeg har nøyaktig samme selv, og den er veldig bra. Perfekt til simming også Siter
Sindre Holberg Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Hmm.. Ikke dum denne, men bruker noe som er nesten eksakt likens på min Ipod Touch(PilotWiz) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.