Andrew Thomsen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Pasi, Helge og jeg møttes på MP. Turen gikk fra Torp til Rygge til Gardermoen. Så startet vi på nytt på ENZV og hadde en fin tur til Lista, hvorpå visse individer ikke kunne motså en viss bro :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 He he, ja det var en morsom tur, postet noen bilder i MP tråden, fikk bare tatt 3 bilder av turen hvorav 1 ikke ble lagret...så jeg supplerte med ett bilde fra ca en halvtime før dere kom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Du kom deg under Fedabrua du også? Synes jeg så noe på Map'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Joda, det er jo klart at man må ta scenery i nærmere øyesyn :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.