Gå til innhold

Problemer med D-LINK-router


Erik Schøyen

Anbefalte innlegg

Heisann,

jeg tenkte jeg skulle være litt mer aktiv igjen, men har etter innstallering av ny router fått problemer med pålogging, både VRC, Euroscope og sist, men ikke minst Sqwaukbox.

 

Routeren er en DIR-655.

 

Jeg antar at jeg må gi programmene spesialtillatelse til å gå via routeren? Det funker nemlig i noen minutter, også blir hele PC'en nektet adgang til routeren...

 

Noen som vet hva slags instillinger, tcp-porter etc jeg må konfigurere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å opne disse portene:

 

6809

6073

3782

3290

 

Eventuelt hele leksa her:

 

You could very easily do both a Google search for "Direct X ports", then search this forum for "ports" and find both out, but being the nice guy I am, here goes.

3782-3783...ASRC needs these ports for ground/ground comms
3290 - Both ASRC and SB3 use this port as the primary voice port
6809 - Both ASRC and SB3 use for the initial network connection
47624 - MS multiplayer uses to make it's initial connection if using DX7
6073 - MS multiplayer uses to make it's initial connection if usinig DX8 or higher
2300-2400 MS multiplayer uses for all subsequent MP connections on both DX7 and DX8/9
23450-23460 Ports needed for MS multiplayer (specifically FS9) to host a session. This is the biggest culprit of the dreaded "error 9" in my opinion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...