Gå til innhold

Lyst til å bli medeier i C 150?


Lars Aron

Anbefalte innlegg

Pga lite bruk, søker jeg nå etter en medeier til en Cessna 150. Flyet er stasjonert på østlandet, og kan gjerne flyttes ved behov til annen base, da jeg bruker det svært lite. Nysertifisert med nyoverhalt propell og ny type ELT. Godt med gangtid igjen, og billig å forsikre. Forbruk under 20 l/t på cruise. Ikke verdens vakreste, raskeste eller mest komfortable, men en rimelig timesamler som tar deg frem på en trygg måte. Seriøse svar innledningsvis til larsaron@online.no

Prisantydning 65.000.-

Hilsen Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars!

Jeg skal snart bevege på meg, så noe deleie blir ikke økonomisk sett fra mitt synspunkt. Men, om du har lyst til at flymaskinen skal gå noen flere timer før vinteren virkelig setter inn støtet, let me know! Er en stund siden jeg har latt hendene mine gli over spakene på en C150, begynner å bli lei C172 anno 2008.. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Ivar

 

Er nok ikke interessert i bare leie flyet ut. Er lei av å rydde etter andre. Et medeierskap er mer forpliktende, og bidrar til at maskinen blir behandlet bedre. Som medeier er det dessuten naturlig å ta vask og annet stell på maskinen. Hvor er det skal flytte? For min del kan flyet stå NESTEN hvor som helst i landet, ettersom jeg stort sett bare bruker det noen uker på sommeren.

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...