Tommy Bernes Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Heisann! Da var den nye hardwaren på plass i maskinen, windows 7 installert og fsx inne. Mangler fremdeles mye addons, men det begynner å komme sammen. Tok en testflight i går med carenado Piper Archer rundt Flesland med rundt 70 fps i vc stort sett Kommenter gjerne! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det var et pænt billede! Jeg vil anbefale at du nedjusterer din FPS til omkring 25-30. Så får du sandsynligvis bedre "smoothness". Men det kan jo variere fra pc til pc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Mhm, skal gjøre det etterhvert. Men må fly litt først å se hvordan fps ligger seg før eg låser den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, tænkte det nok jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg vil anbefale at du nedjusterer din FPS til omkring 25-30. Har du stabil 70 nå så lås på 50, stor feiltagelse å tro at 25-30 kjører smooth(ere) en 50 fps.. Etterhvert som du installerer addons (hos de fleste " overinstallerer" ) så sett ned inkrementalt mot 35, gå aldri under.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.