Geir Teigo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg ønsker å kjøpe 15" LCD skjermer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-A. Wiken Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Anbefaler deg å ta en titt på ebay.com.. se bare de som er i "buy now", så slipper du budrunder. Er MASSE lcd-er å velge og vrake i der, OG for ikke snakke om langt billigere enn i Norge. Bare husk å send mld til selger om at de ikke må skrive på hva som er i pakken og prisen, så slipper du unna toll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Og plutselig skal de selge 20 stk. for 2400,- på flesland. Prisen er IKKE pr. stk. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19792348 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-A. Wiken Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 En av minde brødre jobber på flesland, så det er telefonert for å se om han klarer å kapre disse skjermene før de blir solgt (noe jeg tror de er allerede!?) Ropte du inn din interesse for kjøp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Kjøpte faktisk en enkelt skjerm fra en annen bergenser i går. Det er visst i bergen alle 15" skjermene er Kan muligens ha behov for en til men vet ikke enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-A. Wiken Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 E i Bergen 15" finnes, ja Ringte bror, og han kunne gå god for at det var gode monitorer. De veier 6kg pga robust metal i steden for plast. De er brukt rundt i skranker på flyplassen. Såg at de hadde disse på tippestasjonen på Remaen her i Mosjøen. Sikkert helt fin til instrumenter, men kanskje litt teit å bruke 2 stk 15" til visse instrumenter når en heller kan få 2 instrumenter på en større skjerm. Jeg har ikke brukt for de, så ingen kjøpt fra min side. NB: Max 1024 oppløsning på de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.