Gå til innhold

Norge og Finland ilag?


Espen Sæther

Anbefalte innlegg

hallo.

satt i disse sene natterstimer å hørte på musikk å så litt på VACC finalnd å kom borti "FLy & see Santa" å kom i sikkelig Jule stemmning. å lurte litt på, er det noen som vet om det vill bli det samme eventet i år?

å eventuelt kan ikke Norge da staffe NORD Norge? å sammarbeidet med de fra Finland?

hadde jo vært morro med en del fly til å fra Norge-Finland. å staffet noen av flyplassene fra Bodø å nord over?

(eks. Bodø, Tromsø, Alta, Kirkenes osv)

som sagt satt i de sene natterstimer å tenkte høyt bare^^

men er et forslag da^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel slik som i fjor, dagen er "fast" hvert år, men de er alltid litt i siste liten med å annonsere det. I fjor tror jeg faktisk Norwegian Eagles annonserte det for arrangøren selv.. :grin:

 

Jeg støtter forslaget! Norwegian Eagles vil delta på dette arrangementet i år også, rute er ennå ikke bestemt, men ett samarbeid med VACCSCA ville vært yppelig!

 

På en annen side vil jeg gjerne frakte "passasjerer" som opplever denne turen som "eksotisk" og utenom det vanlige. Da ser jeg for meg turister fra det fjerne østen eller Afrika som ett godt "klientell". Jeg tror ikke jeg kommer til å fly på de regionale flyplassene rundt om under dette eventet. En skal også være forsiktig med å "stjele" oppmerksomheten fra arrangørene av See Santa. Vi vet jo alle at Nissen faktisk bor i Norge, og det vet vel egentlig resten av verden også (bortsett fra Finnene).. Men kanskje man kunne ha bemannet noen av flyplassene ikke langt fra Rovaniemi? Det er jo nok av flymaskiner som blir nødt til å diverte pga. mangel på fuel.. (Bad planning..) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...