Petter Tandberg Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Heisann! Flyr mye borte i Alaska nå om dagen, men får stadig lyst til å prøve nye og spennende områder, så i tillegg til å fly mye rundt i herlige Alaska kommer jeg til å kose meg med vinterstemning i Nord-Finland fram mot jul! Er laget mange flotte freeware-scenery's rundt omkring - til både små og store flyplasser, samt mesh, landclass osv... I kveld tok jeg en liten tur i områdene rundt Ivalo flyplass som ligger ganske lang nord i landet! Herfra når du både Norge, Sverige og Russland innen kort tid. Fyldigere rapporter kommer nok utover høsten det også! Petter Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Frontier Flying Service VA har ingen samarbeidsavtale med FedEx europa.. :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Skrevet 21. oktober 2009 Haha! Godt du tar selskapet seriøst, Ivar... Det skal du ha, men... :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Get your ass back in Alaska! :grin: Flott bilde forresten! Siter
Kenneth Rønning Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 fint bilde Men jeg skjønner ikke hva dere synes er så trivelig med og fly om vintern :crazy: Siter
Petter Tandberg Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Skrevet 22. oktober 2009 Er en herlig vinterstemning når man flyr på vinter'n... Er ikke bare foran PC'n, men også ute i f.eks. skiløypa det er herlig med vinter. Den klart beste årstiden ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.