Gå til innhold

Litt MP på Edwards


Anbefalte innlegg

Ja, så ble eg bitt av den basillen også :grin:

 

Logget meg på serveren til OFKL i sted og fløy en halvtimes tid over Edwards. Straks, etter en forespørsel på chat'en som lød "Edwards, anyone?" kom fort Jan hugo fra forumet innpå med Extra 300, samme som meg.. :) Vi prøvde og fly formasjon, det ble litt løst, men det gikk av og til :grin: Men litt trening så går det vel..

 

Må si serveren er den mest flytende eg har brukt! Helt konge av Geir og la folket bruke den! :D Takker..

 

Men ikke for mye snakk på meg nå da. Her er et bilde fra flyvningen i dag. :) Enjoy!

MP-Edwards.jpg

 

 

Snakkes nok igjen på serveren ja! Mvh Tommy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dagens beste!

 

"Prøvde" å fly formasjon! Hahahahahahha.

 

Jeg så deg knapt nok jo! Hørte lyden fra flyet ditt, og prøvde å finne deg, du fløy, for å si det mildt, rundt meg!

 

Men det var min første tur på MP serveren, og man kan absolutt si at den fungerer nydelig.

 

Og grunnen til at jeg fløy det samme som deg, var at jeg så at det var en fra før av som fløy Ekstra 300, så tenkte at det kanskje var lurt å prøve det samme.

Men fytti katta hvor nervøst det flyet er!

 

Frister så absolutt til gjentakelse!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt og rundt.. prøvde å line meg opp bak deg, men så straks eg begynte å komme over vingen, sveiv du til venstre.. =P Men ekstraen er litt "nervøs" som du sier.. Men neste gang kan vi jo ta en cessna 172 kanskje? Den er mer stabil :)

 

Var forsåvidt min første tur på OFKL serveren også :) Kan ikke si annet enn at den fungerte smertefritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Tøfft bilde Tommy !

 

Som dere begge fikk erfare, det er faktisk ikke så lett å fly formasjon, så det er gode grunner for å trene.

Regel nummer EN, [color:#FF0000]bare en pilot kan lede formasjonen[/color], og han må fly helt jevnt med samme turtall hele veien !! Alle andre korrigerer seg inn mot lederen. Derfor bør også den som leder formasjonen holde en hastighet som er godt under "full peising", eller så har de andre ingen muligheter for å nå igjen lederen!!

 

Største nybegynner-feilen er at alle kikker etter alle, og prøver å nå igjen de andre. Det ender garantert i KAOS :grin: .

 

Men belønningen er når det begynner å fungere, da er det kjempegøy, og jo flere jo bedre :D .

 

Serveren er et veldig bra tilbud, og man kan jo alltids håpe at de fleste kjenner sin besøkelsestid.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...