Geir G Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Vi får håpe at han kom seg ut! Les mer hos VG.... Siter
Christian Ramberg Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 etter omstendighetene at det var natt og at det ene flyet er savnet så ser det ikke lyst ut for at den savnede piloten klarte seg men man må alltid være optimist.håper det gikk bra Siter
Terje Tveten Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Tidlig på 60 tallet var jeg stasjonert på BOO. Der var jeg vitne til kolisjon mellom to F-86K. En hoppet, den andre landet. Glemmer det IKKE! Siter
Geir G Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Skrevet 16. oktober 2009 Det tror jeg på Terje. De har vel posisjonen der de krasjet, mer eller mindre, men slik jeg forstår det var det også høyt oppe og det var natt. Om han kom seg ut, vil det være et ganske stort område å lete på. De har vel kanskje nødpeilere i utskytingssetet? Siter
Anders Forseth Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 De har vel kanskje nødpeilere i utskytingssetet? Ja, men like viktig 406Mhz nødpeilesender med GPS i vesten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.