Thomas Hjelset Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Heisann! Etter mange flotte poster fra Alaska de siste ukene ble jeg fristet til å se den flotte naturen og de sprø innflyvningene med egne øyne! Turen fra Bergen: KL1188 BERGEN - AMSTERDAM (B738 PH-BXC) NW55 AMSTERDAM - MINNEAPOLIS (A333 N804NW) NW165 MINNEAPOLIS - SEATTLE (B752W N713TW) AS75 SEATTLE - JUNEAU INTL (B739 N305AS) Turene gikk over to dager... Når jeg nå har kommet til Alaska har jeg flydd en cargo flight fra Juneau til Sitka, Alaska og tilbake.. Her er et bilde fra Juneau etter flightene.. Nå setter jeg kursen tilbake til Seattle og USA! Takk for at du tok deg tid! Anbefaler alle som ikke har flydd der enda å teste ut Alaska! Masse flott freeware-scenery! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Flott bilde Thomas, velkommen til Alaska! Synd du kun er på kortvisitt, det er så utrolig mange steder du ennå ikke har vært der oppe! Du er velkommen tilbake når det måtte passe! Hvilken modell er det du har fløyet? Siter
Thomas Hjelset Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Skrevet 14. oktober 2009 Tar gjerne en tur opp igjen til Alaska! Bare gi meg noen tips om hvilke steder som burde besøkes og hvilke scenery som anbefales, så flyr jeg gjerne og ser meg litt om.. elsket innflyvningen til Juneau, så flyr nok opp igjen en gang snart.. Er nå tilbake i Seattle og skal sørover til San Fransisco og Los Angeles.. Gi meg noen flotte reisemål i Alaska, så skal jeg besøke de! Flyet er Flight Factory Simulation sin Saab 340 =) Veldig lekkert fly Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.