Stian 320 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Etter jeg tidliger bestemte meg for og ikke selge. Har jeg nå bestemt meg for og selge min spliter nye cockpitsonic Dual seat trainer Ftd mIp. Og min motoriserte cockpitsonic Boing 737 Tq. Bilder og mer info ligger på: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19330342 Ta kontakt for mer info og pris via E-post: stiar@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 hva skal du ha for gear lever ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ettersom han ønsker å selge traineren, vil jeg tro han ønsker å selge alt samlet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ok Hva er prisen for dette ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Bud: 33.000,- Står til kl. 22.00 EDIT: Det gir dere en pekepinn på hva som IKKE er nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.