Gå til innhold

Ut på tur


Anbefalte innlegg

Da har jeg fløyet rundt i den virtuelle (VATSIM)verden igjen, og her står en BA 767-300 ved Heathrow terminal 5 og forbereder en tur til en noe uvanlig destinasjon.

GOING05100901.jpg

 

Og med gråvær i London kan det være like greit med en tur til ukjente strøk... ;)

GOING05100902.jpg

 

Solnedgang og fullmåne er en fin kombinasjon.

GOING05100903.jpg

 

Jeg trenger neppe å nevne at innflyvningen til Tromsø bane 19 er krevende, og derav heller ingen bilder av innflyvningen...

GOING05100904.jpg

 

En SAS-maskin tar av med destinasjon Oslo.

GOING05100905.jpg

 

Etter en knapp time settes kursen tilbake til London

GOING05100906.jpg

 

 

Vi har nylig blitt oppfordret til å fly til nye steder, og det har jeg nettopp gjort! Og nei, jeg vet at Heathrow ikke faller inn under beskrivelsen, men slapp helt av; destinasjonen er ny, i alle fall for meg :grin:

GOING06100901.jpg

 

Halen på en American Airlines maskin sees over taket på terminal 3

GOING06100902.jpg

 

Avgang fra bane 27L

GOING06100903.jpg

 

Som vanlig skjer det ikke veldig mye på slike turer, og jeg er forsåvidt enig i at kortere turer slikt sett er mer spennende. Men jeg er en lang-distanse person, så da får det bare bli som det blir... ;)

GOING06100904.jpg

 

Regn og dårlig sikt på vei inn til bane 19L ved Toronto Pearson (CYYZ), men det holder likevel for CAT I. Heldigvis...

GOING06100905.jpg

 

Etter en litt klønete landing var det å komme seg til gate...

GOING06100906.jpg

 

Velkommen til Toronto. Vi kjenner vel alle sitatet "It's one small step for man, and one gigant leap for mankind"? I dette tilfellet ville den korrekte utgaven lyde "It's one smal step for man, and completely irellevant for mankind"... :grin:

GOING06100907.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg trenger neppe å nevne at innflyvningen til Tromsø bane 19 er krevende, og derav heller ingen bilder av innflyvningen..."

 

Ever heard of "replay"? ;)

 

Anyway, fine billeder her, selvom mange af dem rigtignok var lidt vel mørke, som Paulo pointerer. Men det er jo normalt mørkt om natten :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...