Christian Ramberg Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 som flere sikkert har oppdaget så har det blitt sluppet ut en ny Archer II fra carenado.må si at den har bra detaljer så jeg bare måtte få den inn i hangaren.tok e liten tur fra Ski til Kjeller. senere skal jeg videre på en litt engre VFR flygning fra kjeller til ålesund med denne.mens dere ser på bildene så er jeg såsi på tur til vestlandet:-P har fiksa litt i FS så ting ser litt bedre ut....bedøm selv alltid koslig med litt kommentarer:-D Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Og det skal du få. Alltid koselig å se hva Carenado gir ut. Det er enkle fly, men de er gjennomførte og ser bra ut. Fine bilder, og lykke til på VFR turen til Vigra. Bare ikke ta en Kennedy da og forsvinne for oss, for vi vil gjerne se bildene fra turen. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Flotte bilder, og ikke minst flotte bakketexturer! Dette tror jeg du har jobbet litt med. Siter
Christian Ramberg Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 ja har jobbet og slitt for å få det til å se slik ut som det gjør nå. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.