Jan Vold Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vet hvorfor Norwegian ikke skal bruke regserien KHD til KHZ, og i stedet bruke NGA til NGZ ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Granslo Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg tipper det har med at de nye flyene er -800 maskiner og de ligger i LN NO- og LN DY- serien LN KKA - KKZ 737-300 uten sliding carpet LN KHA - KHC 737-300 med sliding carpet LN NOB - NO- 737-800 leasede fly LN DYA - DY- 737-800 egeneide fly Norwegian har forøvrig ingen fly med registrering LN-NG- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Vold Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Har ingen LN-NG*, men det kommer. ref Postjournalen til Luftfartstilsynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ehm, skal de ha så mange da? De har jo nettop begynt på LN-DY* LN-KK og KH er 300 maskiner, LN-NO* er leasede 800 maskiner, og LN-DY* vil være flyene Norwegian selv eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.