Gå til innhold

Helgetur i fjellet


Anbefalte innlegg

Hei.

På jakt etter nye plasser å fly min lille bjørnunge (Cub), endte jeg til slutt opp med å prøve Lennarts Fly&Fish serie til FSX. Veldig bra i FS9, og fortsatt veldig bra i 10-ern.

 

Turen gikk fra Hammerfest til en liten flyplass ikke langt unna. Førsteintrykket sa "dette må være norges cub-forenings hemmelige møteplass", så her passet jeg godt inn.

Med meg hadde jeg min kjære Heidi, som ikke har blitt mer trygg på å fly med meg, selv etter timene vi har tilbrakt sammen i lufta.

Etter x antall hyl og skrik om at vi kommer til å krasje, og spørsmål om helsetilstand og erfaringer, kom vi endelig frem. Tok en kjapp lowpass over flystripa og hyttene før jeg tok en 180 graders vending og landet. Mens jeg fløy over, fikk jeg øye på en stor bjørn! :o

 

bjorn.jpg

 

Skal si jeg er glad vi valgte å fly i stede for fottur, slik hun foreslo. Kom ikke her å si at flyging er farlig, når alternative hadde vært å ende som bjørnemat. :grin:

 

Kjempebra scenery til alle som vil ha et gratis alternativ der Cub'en og annet passer perfekt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...