Even Rognlien Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 ENGM_TWR - 1900-2100 (local) Da skal jeg og Werner prøve å få til en trening i morgen - lørdag kveld kl 19.00 (lokal) og et par timer utover. Dette blir nok min siste trening før utsjekk så kom gjerne å fly! Både VFR og IFR vil bli tatt imot med stor takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Count on me Hadde gjort seg om noen flere ATC hadde vært pålogget også, ENVA,ENBR,ENZV elns! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Skal ikke se bort ifra at det sitter noen på Sola APP iallfall Men skulle jo egentlig ha flydd da... så får se ann om det er noe trafikk eller ei i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Njål Johannessen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Da blir sola staffet med både TWR og APP. slik at vi drar flere folk til og fly til/fra gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Skulle gjerne flydd, men skal på besøk til besteforeldrene mine i kveld. Håper dere får masse trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Jeg må bare beklage så meget. Har fått vite at jeg skal på hyttetur i kveld. Ble ikke bestemt før i går... Men da får dere ha en fin lørdag kveld alle sammen, men ingen ENGM_TWR trening i kveld... Beklager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det var synd det Even.. Men Sola TWR og APP er nå iallfall på en god stund i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Huff,det var synd.Er på tur fra Innbruck,VBX103 b763 ETA GM 19:50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.