Gå til innhold

Overdreven optimisme og lyseffekter


Anbefalte innlegg

Ingen seriøse bilder denne gangen, bare noe som vekket jagerfly-instinktet i meg. Etter takeoff fra Hawaii, oppdaget jeg denne båten på vei inn til havna. Uheldigvis var ikke denne av typen med hard deck.

 

optimist.jpg

 

Ellers fløy jeg en liten natt-tur i dårlig nordnorsk vær, og oppdaget flere av lyseffektene landingslydene på L-39'en. Har ikke fløyet mye på natta, og enda mindre i dårlig nattevær, så det er første gang jeg ser denne effekten. Hadde ikke trodd at den skulle være så detaljert. Hvis bare flere kunne implementert noe sånt!

 

Det første jeg oppdaget var at regnet ble opplyst mens jeg fløy gjennom det. Veldig stilig.

effekt1.jpg

 

Og når jeg endelig kom meg ned og fikk taxet nærmere bygninger og fly, så jeg at alt jeg lyser på blir opplyst. Har hørt mye om dette før, men ikke opplevd det selv.

effekt2.jpg

 

De siste var mest ment som teaser-bilder til de som fortsatt tenker på å kjøpe dette litt late jetflyet. :grin:

 

PMDG J-41 og Lotus L-39.

 

Takk for titten, ha en fortsatt trivelig natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...