Morten Nelson Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 For blått? Byttet ut himmelen med noe litt lysere. Til slutt en liten engelskmann over tropisk farvann. Enjoy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2009 Det blir som folks generelle forhold til kunst, blått er mangelfarge i de fleste hus, så når man skal kjøpe malerier blir det ofte bilder med mye blått i :grin: . Hvite skyer mot blå himmel er vakkert, særlig hvis man legger til en metallic P-47 med blå snute...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 her snakker vi en "blue nose Bastard" vel jeg ville ikke stupt med en sånn og da mener jeg hvis jeg var i en 109 eller en 190 bak den.....men men.fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.