Ivar Skaugstad Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Etter å ha fløyet satt av en forretningsmann og hans familie på Curfu, var det en rolig og fredelig "ferryflight" for PrivatAir til Thessaloniki. Dagen derpå skulle vi fly en greker og hans familie til sommerhuset deres på Samos. Mens styrmannen holdt stur på "skuta" tok jeg meg frihet til å slappe av i kabinen. Enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2009 Fin stemning, men jeg hadde ventet å se beina dine oppi stolen, og drinken på bordet :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Hehe, vi venter med drinkene til vi er trygt nede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.