Gå til innhold

Forslag på ny pc..


Olav Staib

Anbefalte innlegg

Har nettop bygd en tilsvarende selv,og det holder i massevis.

Ikke vær for opptatt av fps...så lende det flyter fint er det ok.Husk at på tv'en er det 25fps....ikke at den sammenligningen er den beste men det gir iallefall en pekepinn på hva som er nok...

Jeg har også opplevd at det flyter greit nok med 15fps også,på min forrige maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremtiden i dataverdenen er tragisk Olav....den PC'en du kjøper i dag er gammel i morra.....sad but true...Men det er godt å være på høyden iallefall en liten stund.

Når fs2004 kommer ut,må vi vel oppgradere igjen....

Begynner å koste noen kroner etterhvert denne hobbyen..

 

Husker tilbake til 94-95 da jeg utvida fra 4 til 8 mb/eller var det 8 til 16mb ram...tror jeg betalte over 3000 kroner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei nyaste CPU i dag kjemvel til å gå ned ein del 1000kr det neste året.

Det er vel betre å kjøpe eit hovedkort som taklar dei raskaste CPU i dag, men heller kjøpe ein billegare CPU.

Då kan ein heller oppgradere om 1/2-1 år og spare ein del pengar "[stikk

Dei CPU som idag kostar 4-5000 i dag er vel verdt 1-2000 om 1/2-1 år "[blink]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej !

 

Du om du utgår ifrån moderkort istället :Hur stor processor kan du få in på det?? utvecklingen går framåt och priserna sjunker på processorer.Kan oxå vara tveksamt med GFTi kortet. Överpris idag och Fs uttnuttjar ej alla funktioner. Köp då hellre ett GF4 mx440 eller 460 kort och lägg mellanskillnaden på mer minne. Det behövs klart mer minne en 1400 och över.DU behöver 768 mb för att gå riktigt stabilt.Detta kräver givetvis ett OS som supportar detta och har du ett bra ljudkort(och inte ett integrerat som tar kraft)ger du maskinen ytterligare kraft . "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...