Gå til innhold

Perfekt oppsett til FS9?


Anbefalte innlegg

Hei, lenge sidan eg har spelt FS9 (FS2004) no, og sidan sist har eg fått heilt ny PC som taklar det på lett på ultra high, dermed har eg lyst å ta hakket vidare og få FS9 til å sjå og følast endå meir realistisk ut, men det er så mangen forskjellige produkt å velga mellom på marknaden at eg treng litt hjelp.

 

Har nokon tips til programvare (helst freeware, men payware og) som vil få FS9 til å sjå og følast heilt herligt ut?

 

Kva med å lage denne tråden til ein "må-ha" ved reinstalasjon av FS2004-tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. anbefaling til Payware er iallefall som følger:

 

Er mulig du har dette fra før, men here goes:

 

- Ultimate Terrain: Europe, usa, canada (alt avhengig av hvor du flyr mest selvfølgelig)

 

- Ground Environment Pro (gjerne kombiner det med Lennart Arvidssons teksturer. Tom Knudsen her på forumet har en meget god merge guide til dette)

 

- FlyTampa's flyplass sceneries, anbefaler spesielt Hong Kong Kai Tak, St.Maarten og Vienna

 

- Forskjellige europeiske flyplasser fra Aerosoft (mye avhengig av hvor du flyr selvfølgelig)

 

-Cloud9 Bergen er absolutt anbefalt, helst i kombinasjon med AES

 

-AES (Airport Enhancement Services) gjør at forskjellige høykvalitets flyplass addons får ground service. Dete er etter min mening noe av de aller beste programmene noensinne laget for flightsim.

 

 

Dette var iallefall det jeg kom på i farten, freeware produkt har jeg ikke noe serlig god oversikt over, men dersom du ikke har lastet ned allerede anbefaler jeg norske flyplasser, sammen med Norway quality mesh som er tilgjengelig hos flightsim.no sitt filbibliotek :)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg installert desse tillegga:

 

- Ground Environment 2006 (payware)

- Real Environment Pro (freeware)

- Lennarts texturpaket (freeware)

- Norske Flyplasser (freeware)

- Norske Broer (freeware)

- Norske Kirker (freeware)

- Norway Quality Mesh (freeware)

- Norway Roads (freeware)

- Norway Scenic (freeware)

- PMDG 737 (payware)

 

Har også brukt Tom Knudsen sin Ground Environment Merge Guide PRO og Wind Guide - Final Edition.

 

Her kan de sjå resultata.

 

Kva synst de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...