Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen.

Tok meg et par runder i Stillehavsøyene der krigen mellom USA og Japan ble utkjempet. Hvis bare jeg hadde hatt en AI-utgave av USS Enterprise.

Flyet amerikanerne tok de fleste nedskytningene med var førstemann ut i dag. To F6F Hellcats fly fra Midway og ut til havet der de ble møtt av USS Nimitz.

Klar til avgang.

hellcat1.jpg

hellcat2.jpg

Opp med hjulene. Formasjonsflygning hele veien.

hellcat3.jpg

Flight lead svinger foran og viser veien til skipet.

hellcat4.jpg

Unødvendig ballast blir droppet før landing på den korte banen.

hellcat5.jpg

På final med den første Hellcaten nesten nede. Leker vi krig har vi heller ikke tid til å vente!

hellcat6.jpg

Alt i alt er jeg ikke helt fornøyd med denne. Synes den drar mye kraft i forhold til andre fly jeg har. Den har også et par bugs, som f.eks. hvis du prøver å starte uten å ha rett fuel mixture (selv de beste gjør feil :whistle:)

Lyden er i hvertfall helt fantastisk, og modellen i seg selv ser nydelig ut. Selvom jeg liker Hellcat bedre enn Corsair, angrer jeg litt på at jeg ikke gikk for F4U med det første.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...