Gå til innhold

A340 Thai Airways


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle poste noen bilder fra Thai Air repainten som jeg holder på med. For anledningen så ble ENVA valgt som åsted for en liten runde av den simple grunnen at jeg hadde tatt en kort test tur fra ENGM til ENVA. Flyet er fra Wilco/Feelthere Airbus vol.2.

 

Taxiing to active RWY

A340_thai_2.jpg

 

 

T.O

A340_thai_3.jpg

 

 

Gear up

A340_thai_4.jpg

 

 

Crosswind

A340_thai_6.jpg

 

 

Downwind 1, RWY09

A340_thai_8.jpg

 

 

Downwind 2, RWY09

A340_thai_11.jpg

 

 

On final, gear down

A340_thai_13.jpg

 

 

Established on final RWY 09

A340_thai_14.jpg

 

 

In for landing

A340_thai_15.jpg

 

 

Reverse thrust

A340_thai_17.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"foresten du får ha en fin lørdags kveld"

 

Duh...det er jo Søndag's kveld nå, henger du etter eller? ;)

 

Tja, det er mest bare småplukk som gjenstår, bla noen justeringer av stripene. Det er litt møysommelig arbeid for å få de helt korrekt, stripene skal møtes i en "utvendig" spiss på oversiden mens de skal være "innvendig" på undersiden.

 

Gidder ikke å hinte på noen ETA enda, kan være ferdig om noen minutter eller om noen timer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 345 finnes ikke i denne pakken, kun 300 og 600. Denne fuglen (HS-TLA) er egentlig en 500, men siden den ikke finnes i wilco sin pakke, og siden en 500 er vesentlig kortere enn en 600 så måtte jeg inngå ett kompromiss og jukse litt :)

 

Dette er den som har vært i Norge, men jeg kan lage en 600 også. Bare si fra hvilken reg det skal være ;)

 

Her er link til denne painten, skal lage en ordentlig installer men drøyer den kanskje til 600 også er ferdig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...