Jan Fjeld Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tenkte å gi en liten oppdatering om status på vår gammle dame. Vi har nå byttet to datamaskiner og skrevet om deler av software slik at det passer med minnesadresser mm. Resultatet er ikke helt klart enda, men vi er et godt stykke på veg og vi vet nå at datamaskinene virker, Linkage systemet virker og det meste av instrumenter og gadgets oppe i selve simmen er iorden. Begge instruktørstasjonene er også ok. Det som gjenstår nå er å finne ut hvorfor den beter seg som et flipper spill og ikke som en DC10. Men gammle damer er lynnfulle og må behandles pent. Plutselig furter hun litt og vil ikke starte korrekt igjen. :-) Her en liten film som viser dagens situasjon. www.dc10.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvor mange aktive er dere nå? Er jo et utrolig interessant prosjekt, men hvor langt unna er Plan B? Studieturen deres over grensen må jo ha vært en fristende vri. Hvis en slik løsning er noe dere etterhvert vil snakke høyt om, ville jeg vurdert sterkt å ta del i strevet. Uansett. Bra jobbet! Heftigste flipperspillet jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei Gamle damer må behandles pent vet du;).. Ser flott ut så langt da.. Og jeg tror nok dere klarer og løse dette problemet som ser ganske komplisert ut... Flott og se at dere i alle fall har kommet så langt i prosjektet, så får vi håpe på det beste når det engang blir ferdig:) Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er dere sikkre på at det ikke bare er et dårlig rellè til hovedstrømmen som står bak verdens dyreste og est avanserte flipper-spill? Ser btw like lovende ut som sist gang jeg var der inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.