Gå til innhold

London-Sydney


Ole Sannes Riiser

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her med billetter fra Oslo til Brisbane, (Oslo-London-Sydney-Brisbane), også lurer jeg på en ting. Når jeg skal fly London-Sydney, med Qantas B744, skal det være én teknisk mellomlanding, i følge widerøes reiseoversikt. Hvor legges denne mellomlandingen? Er det for fylling av drivstoff, eller hva er det for noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk for svar =) Jeg gleder meg virkelig, har aldri fløyet widebodies før, og nå skal jeg fly ganske mange. 747-400 (Qantas), 777-200ER (British Airways), A330-300 (Qantas), 767-300ER (Qantas og Air NZ), A380 (Emirates). Noen som har erfaringer fra noen av de ovennevnte? ;)

 

EDIT: Jeg ser nå på kvitteringen, og her står det at vi skal mellomlande i Bangkok på vei ned, ikke Singapore Changi. Så da blir det vel det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj aj, mange spennende godbiter der ja - riktig

god tur - når den tid kommer. Og siden du ikke har

flydd noe widebodies før, så har du jommen klart

å samle sammen mye - når du først skulle reise.

Både B744, B772, A333, B763, og ikke minst A380 -

den siste skulle jeg gjerne vært med på ja! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan vel si jeg har vært ganske heldig med hvilke fly jeg skal fly med. Også skal jeg fly A319 fra Oslo til London, som også blir bra, i og med at jeg begynner å bli ganske lei av å fly 737, og aldri har satt mine bein i en airbus før. Nå var det på tide! :) Men du verden så lang tid det tar, den reisen! Takke meg til AVOD, iPod og bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...