Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Har prøvd å lete etter MD 82/83/90 og eventuelt et panel til dette har funnet panel til 90, men det er verre med fly, kan jeg bruke fra FS2000 til FS2002 og er det noe spes. jeg må gjøre da.

Er det noen som kan hjelpe meg på dette var på flightsim.com,men der kom jeg ikke inn.

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Jan Arne Sjøholt:

(...)men det er verre med fly, kan jeg bruke fra FS2000 til FS2002 og er det noe spes. jeg må gjøre da.(...)

Hei.

Hvis du vil bruke fly fra FS2k i FS2k2 er det bare å flytte mappen fra "aircraft" folderen i FS2000 til "aircraft" i FS2002 så skal det være gjort.

Laster du ned fra nettet, så er det bare å legge inn flyene på vanlig måte. De virker i FS2002 selv om de egentlig er for FS2000.

Håper dette kunne være en liten oppklaring.

Når det gjelder å finne MD-80/83/90 på nettet fant jeg en fin MD83 fra Continental på FlightSim.com i går.

Du må prøve å logge deg inn tidlig på dagen. Det er nok stor trafikk der på kveldstid og har utallige ganger fått beskjed om at "all nodes are currently busy" eller noe i den dur.

Korriger med hvis jeg tar feil.

Mvh

Morten

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...