Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er ENBD åpen for trafikk, og blir værende på nett i alle fall frem til kl. 23 norsk tid (2100z). Dette kan selvsagt forlenges "on request" ;)

ENOS er også på frem til kl. 21 norsk tid (booket), og etter eget utsagn "neppe mye lengere"... Les inn i det hva dere vil, men det er da ennå halvtimen igjen.

Så da håper vi at de som ikke har tatt turen sydover finner tiden inne for å fly "Norge på kryss og tvers" ;)

Skrevet

Det er jo helt vindstille der nede (ENCN that is)... Så det er jo litt fristende med bane 04, for da må dere jo backtracke og bruke mye banetid :) hehe, vi får se.... :P

Edit: altså fristende i den form at det er utfordrende for ATC og beregne nok separasjon inn på finalen...

Skrevet

Tja, har da hatt litt trafikk i alle fall... Mest interressant var det med en "newbee" som skulle til Tromsø, men som desverre falt av nettverket av en eller annen grunn. Han ser jeg gjerne på igjen, for det er sjelden jeg ser "newbees" med såpass god peiling på tingene... :)

Husker ikke navnet (og vet ikke om han følger med her), men jeg håper selvsagt at han snarest går over til voice! ;)

EDIT: Har brukt tiden litt til å se gjennom VATSIM-delen av forumet, og fant denne;

Du sier jo selv at du flyr fra Vardø til x, og der sitter det garantert ikke noe ATC?

Vel, nå er det faktisk ATC for dem som skulle finne på å fly til/fra Vardø... Så, hvem skal jeg ta til retten for å få ordnet opp i brutt garanti? :grin:

Moralen er; "aldri si aldri"!

Skrevet

Skulle bare ønske jeg ikke var alene om det. Men det er vel desverre slik at dersom du vil ha noe gjort, så må du sannelig også gjøre det selv... :grin:

EDIT: Og Chileneren tar returen også, så nå er jeg ikke rent lite misunnelig...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...