Gunnar Seljeseth Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 ... er ENBD åpen for trafikk, og blir værende på nett i alle fall frem til kl. 23 norsk tid (2100z). Dette kan selvsagt forlenges "on request" ENOS er også på frem til kl. 21 norsk tid (booket), og etter eget utsagn "neppe mye lengere"... Les inn i det hva dere vil, men det er da ennå halvtimen igjen. Så da håper vi at de som ikke har tatt turen sydover finner tiden inne for å fly "Norge på kryss og tvers" Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Du er ikke lysten på å flytte deg sørover etterhvert Gunnar? Flere av oss tar turen tilbake til Kristiansand etter landing. Ankomst ca. 0100 lokal tid. :grin: Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Skrevet 28. juni 2009 Vil være veldig forsiktig med optimismen der, Ivar. Med mindre noen andre tar ENOS/ENCN da, vel og merke... Siter
Tore Urvik Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Det er jo helt vindstille der nede (ENCN that is)... Så det er jo litt fristende med bane 04, for da må dere jo backtracke og bruke mye banetid hehe, vi får se.... Edit: altså fristende i den form at det er utfordrende for ATC og beregne nok separasjon inn på finalen... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Hehe, vi er samlet innenfor en radius på 20NM nå, så det blir tett for landing. :grin: ETE er 0200 =) Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Fikk meg en flott tur fra ENGM til ENAT da jeg så det var bra bemanning i kveld. Sorry for en del jobbing for å få meg ned i Alta Gunnar. Men en session med trening på rw29 som du nevnte er nok ikke å forrakte nei :grin: Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Skrevet 28. juni 2009 Tja, har da hatt litt trafikk i alle fall... Mest interressant var det med en "newbee" som skulle til Tromsø, men som desverre falt av nettverket av en eller annen grunn. Han ser jeg gjerne på igjen, for det er sjelden jeg ser "newbees" med såpass god peiling på tingene... Husker ikke navnet (og vet ikke om han følger med her), men jeg håper selvsagt at han snarest går over til voice! EDIT: Har brukt tiden litt til å se gjennom VATSIM-delen av forumet, og fant denne; Du sier jo selv at du flyr fra Vardø til x, og der sitter det garantert ikke noe ATC? Vel, nå er det faktisk ATC for dem som skulle finne på å fly til/fra Vardø... Så, hvem skal jeg ta til retten for å få ordnet opp i brutt garanti? :grin: Moralen er; "aldri si aldri"! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Skrevet 28. juni 2009 Etter 7 strake timer er jeg nå sulten, så jeg har stengt ned ENBD. Men se ikke bort ifra at jeg kan dukke opp igjen utover natten... (i tilfelle vi har noen skikkelige nattranglere på forumet) Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Skrevet 29. juni 2009 Ok, natterangler nr. 1 må være Tore... Han har altså sittet som ENOS natten gjennom... Nåja, selv har jeg logget på igjen som ENBD, og tar sikte på å bli sittende ca. 3-4 timer... Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Dere er rå!!!Jeg har ferie selv,men våkna 05.45 i dag,og drar på hytta senere i dag.Fikk lyst på en tur jeg nå :grin: Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Skrevet 29. juni 2009 Ja, her gir vi blanke i flightplan... Men det forstod du vel rimelig kjapt, Lars-Petter... Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Skrevet 29. juni 2009 Og i dette øyeblikk tar en Chilener flyturen jeg ofte ønsker å ta med ATC. Bare det at han faktisk får ATC, og det får normalt ikke jeg... :whistle: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Du er et service menneske vettu! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Skrevet 29. juni 2009 Skulle bare ønske jeg ikke var alene om det. Men det er vel desverre slik at dersom du vil ha noe gjort, så må du sannelig også gjøre det selv... :grin: EDIT: Og Chileneren tar returen også, så nå er jeg ikke rent lite misunnelig... Siter
Tore Urvik Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Da har jeg hatt meg en god økt på ENOS_CTR, og logger av om 3 minutt, så den er up for grabs Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.