Gå til innhold

Får fortsatt ikke til Vatsim

Anders furse

Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg bestemt meg for å prøve meg på Vatsim igjen, men det er fortsatt det samme problemet. At jeg ikke får snakket med atc, jeg bruker Fsx og SquawkBox, jeg flyr default B737 og starter på ENGM, sender flightplan. Og setter inn frekvensen til Atc i Com1, men jeg hører ikke han, og han hører ikke meg. Får bare text chattet. Han skriver til og med at han ser at jeg ikke er på hans frekvens. Dette er så irriterende. Dette er sikkert 4 gang jeg har prøvd meg på Vatsim. Og alle gangene har jeg gitt opp pga dette problemet, jeg har av innstalert og innstalert Squawkbox på nytt, men det hjelper ikke. Et annet irriterende problem er at når jeg legger ned fsx (Med Squawkbox på) for å sjekke noe på nettet, så er det UMULIG å komme inn på fsx igjen, Squawkbox greia er på skjermen og jeg får ikke lagt den ned, og jeg kommer ikke inn på fsx, må som oftest restarte datan. Kan noen hjelpe meg, har spurt flere ganger før, men ingen har klart å løse det. Får jeg det ikke til snart, legger jeg flightsim på is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...