Mathias Kjærstad Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei alle sammen er en stund siden jeg la ut noe her nå, så nå er jammen meg på tide. Legger ut noen få bilder fra en flytur jeg hadde for noen dager siden. Nå har jeg veldig fin flyt i simmen, + at jeg har funnet ut min favoritt config i REX. Flere bilder kommer i morgen, da er jeg ferdig med LFPG-RJAA . Merk dere hangarskipet under! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nice Men ser ingen hangarskip her... Kanskje jeg som må få meg noen briller her :whistle: PS: Hjalp med noen briller tydeligvis :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 flott flott :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nydelig og realistisk framstilling! Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.