Petter Tandberg Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Fløy Torp-Innsbruck i dag. Utrolig gøy å fly den litt krevende innflygningen! Her er noen bilder fra approachen... Etablert localizer rwy 26 som er noe offset fra baneretningen Svinger inn parallellt med rullebanen etter passerte hindringer Er ikke lange banen, men det er nok! Her er jeg parkert ved stand etter en fin flight Ekstrabilde: UPS ankommer OSL etter flight fra Gatwick Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Pent Petter! Men, jeg må få si, Innsbruck i flott vær som dette er vel ikke mye til utfordring? :grin: Sees vi til høsten med noen få km sikt og vindforhold som sørger for 08 i bruk? Da skal du få utfordring! :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Skrevet 11. juni 2009 Legg merke til at jeg skrev litt krevende, Ivar! I forhold til Gardermoen, Bergen, Arlanda osv... Men for all del, skrik ut når det er slike forhold, så slenger jeg meg på Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.