Gunnar Seljeseth Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Da var det på'n igjen med ny kåring. Incheon får førsteplassen denne gangen, så da kan det vel være verdt å spørre om klappsete neste gang Korean Air Cargo kommer innom for å hente fisk... :grin: http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3113280.ece Eller overrasker det meg litt at Hong Kong kommer som nummer 2 over Singapore Changi. Personlig mener jeg det omvendte burde være tilfellet, men la gå... Det er ellers festlig å se at min "lokale" flyplass nå har kommet opp på topp 10 lista, selv om det er tiende plass... ("lokale" i gåseøyne fordi jeg fremdeles trenger minst 3 kvarter for å komme meg til flyplassen dersom gatene er absolutt folketomme.) Siter
Andrew Thomsen Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Landet på Kimpo Seoul engang på åttitallet. Kom med en KAL 747 fra Narita Tokyo...og opplevde min eneste go-around, han kom for langt inn på rwy første forsøket. Var bra han ikke ville "redde ansikt", men gå rundt i stedet. Vel nede trodde jeg at jeg hadde rotet vekk/mistet billetten videre til Pusan, og småløp inne i terminalen. Og endte opp med diverse maskingeværer pekende mot meg, og måtte forklare hva jeg holdt på med. Puuh. Turen videre gikk med en veldig nedslitt KAL 727, der jeg merket meg at flapsen på styrbord side bare hang og flakset hele turen til Pusan. På tide med en drink. Under taxituren fra Kimhae til Kojedo gikk flyalarmen, og vi ble jaget en tur ned i et tilfluktsrom...og så gikk turen endelig videre. Litt av en dag, et par drinker til, takk. Fikk senere greie på at samme dag hadde sør skutt noen dykkere fra nord, og funnet tre tunneler under grensa, tilpasset tanks. Woops. Så jeg har litt sånn der vanskeligheter med "beste flyplass" og "Korea" :grin: Dette er også verdt å nevne: På kofferten min var låsene defekte. Et under jeg ikke ble tauet inn på grunn av den...da jeg hadde "reparert" den ved å bore en million hull og kryss-surret den med vaskeekte norsk "skyteledning", sånn fra tennhetter vet dere. I tollen ville de jeg skulle åpne den, og jeg beynte sakte å vikle opp. Og tollerne ble lange i maska og så ga de opp. Og på det viset kom den norske spekematen frem :whistle: Siter
Anders Henriksen Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Singapore Changi er ihvertfall den beste flyplassen jeg har besøkt. Er også den eneste flyplassen jeg har tatt en dukkert på taket før flight Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.