Gå til innhold

Gullknapp Flyplass - Status?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Undertegnede streber etter litt informasjon om hvordan "ståheia" er på Gullknapp i disse dager. JEg sliter med å finne oppdatert informasjon. Også de siste kartene til Jeppesen viser at banen er 500m lang, denne er jo som kjent utvidet til ca. 1200m.

 

Er det noen her inne som har litt "exclusive" informasjon om flyplassen, forhold, PPR, landingsavgift etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på disse nettstedene, men føler fortsatt at det er mangelfullt med informasjon. Den uoffisielle siden har jo best dekningsgrad, men da spørs det hvor oppdatert/troverdig informasjonen er.

 

Regner med det blir en telefon til flyplasseier etterhvert, men tenkte å forhøre meg på forumet først. Noen som har mer info? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyplassen ligger der i full lengde og bare venter på deg, Ivar. Selv var jeg nettopp med i et mikrofly fra Gullknapp og fikk en flott tur over sørlandsk skjærgård helt bort til Jomfruland.

 

Se artikkel i Agderposten. om plassens fremtid.

 

Ta deg gjerne tid til å lese innleggene som følger artikkelen. Det fins en del bakgrunnsinformasjon der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Sjekk om forsikring gjelder der, var en periode det begrensinger om jeg ikke husker feil....pleide og lande i pollen vi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Dette er lenge siden, var enkelte klubber som var litt restriktive på enkelte typer....pollen, det er i havna vet du....men det er gjort mye der oppe sikkert,. har ikke hvert der på flere år, så sikkert uttdatert info jeg komm med.... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...